Marketing automation cases

Bekijk onze marketing automation cases om erachter te komen hoe wij met marketing automation voor geweldige resultaten hebben gezorgd.

 


 

Klantvraag: ‘Hoe kunnen we meer traffic genereren naar onze websites, deze omzetten naar kwalitatieve leads en structureel opvolgen?’

Resultaat: Structurele leadopvolging en meer website traffic

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe kan ik tijd besparen in mijn aftersales proces?’

Resultaat: Een besparing van 20 uur per week door een geautomatiseerd aftersales proces in marketing automation.

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik gestructureerd leads binnen via mijn website?’

Resultaat: Binnen 30 dagen, 30 high-end B2B leads verzameld.

Bekijk Case


Klantvraag: ‘Hoe zet ik een nieuw product op de juiste manier in de B2B markt binnen mijn doelgroep?’

Resultaat: Marketing automation zorgt voor honderden leads en tientallen klanten

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe zorg ik voor een consistente opvolging van mijn leads?’

Resultaat: Urenbesparing en winst dankzij een structurele leadopvolging in marketing automation.

Bekijk Case

Klantvraag: ‘Hoe creëer ik een (snellere) manier om ingevulde offerteformulieren op te volgen?’

Resultaat: Salesproces geoptimaliseerd doordat leads automatisch opgevolgd worden in marketing automation.

Bekijk Case